»Vsak posamezni element vsebuje scintilatorski detektor, narejen po načrtih prosto dostopnega in odprtokodnega mionskega detektorja Cosmic Watch. Ob prehodu miona skozi scintilator nastane šibek svetlobni pulz, ki ga silicijeva fotopomnoževalka ojača in pretvori v električni signal. Vgrajeni mikrokontroler zazna signal, kar sproži močen blisk svetlobe in udarec elektromagnetnega aktuatorja ob mrežo, ki proizvede zvok udarca po struni.«
»Vsak trenutek prehajajo skozi naša telesa, velike naravne mase in človeško infrastrukturo, razpadejo pa večinoma šele v globini Zemlje. Te nam nezaznavne delce obravnava in materializira svetlobno-zvočna postavitev Kozmični dež.«
»Vedno, ko vozilo zapuščate, se prepričajte, ali se je vozilo dejansko zaklenilo. Poskusite odpreti vrata in se ne zanašajte zgolj na zvočni ali svetlobni signal vozila.«
»Policija vse udeležence v cestnem prometu poziva, naj upoštevajo navodila policistov ter svetlobne in zvočne opozorilne znake vozil iz spremstva.«
»Zatišje po dežju.«
»Naj postavitev skulpture Europassiona na javnem mestu prav v dneh velikonočnega praznovanja, ki jih začenjamo na veliki četrtek, na simbolni ravni nagovarja in vabi vse mimoidoče, vse pasijonce in vse Ločane ter obiskovalce našega mesta k njihovi duhovni poglobitvi ob praznovanju treh stoletij našega bisera Škofjeloškega pasijona.«
»Prvi del Laibachovega koncerta sledi njihovemu potovanju po sončnem sistemu, hkrati pa je to tudi zvočno potovanje po nekaterih bolj 'vesoljskih' glasbenih žanrih zadnjih desetletij.«
»Eden večjih užitkov v mojem življenju je bil ta, da si lahko vzel odmor od ustvarjanja filma za filmom in s tem pridobil čas za postavitev opere v tej ikonični operni hiši.«
»Nismo želeli le poustvariti stavb v obliki pomanjšanih replik, temveč smo kocke uporabili predvsem za ustvarjanje pozorno abstrahiranih arhitekturnih zasnov in detajlov, ki smo jih v procesu sestavljanja rasterizirali. Nujno je bilo razumevanje merila, količine, simetrije, osnovnih vzorcev in geometrije. Skenirani izvirni načrti arhitekture, ki jih hranita MAO in Plečnikova zbirka, so nam služili za podlago, s pomočjo katere smo merilo prilagajali velikosti detajlov, arhitekturnih elementov in ne nazadnje velikosti posamezne kocke. S preizkušanjem različnih kombinacij kock ter z raziskovanjem materialov in barv so oblike postale pripovedovalke zgodb o podobi prostora, tako v merilu stavb kot tudi mesta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju